miercuri, 6 februarie 2013

A scrie într-un jurnal

A scrie într-un jurnal se pare că are ceva aparte - te face să-ți vezi gândurile așezate în scris. Ajungi să fii un spectator exterior al lor, le vezi în afara minții tale. Aproape că oricine le putea scrie. Și poți să fii critic cu ele. Se poate chiar să nu-ți placă.

Și ce te faci dacă nu-ți plac? Le scrii doar pe cele care-ți plac și pe restul le cenzurezi față de propria persoană? Are prea puțină importanță ce-mi place și dacă le scriu pe cele care-mi plac. Importanță are că jurnalul are cel puțin potențialul de a mă descoperi mai mult în fața propriilor ochi: dacă am gânduri care nu-mi plac, fie că le scriu, fie că le dosesc să nu fugă prin degete în scris este vorba de fapt despre un act conștient de recunoaștere a lor. Poate chiar despre un act conștient de recunoaștere a urâțeniei propriei minți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pagini