marți, 6 noiembrie 2012

Restart

source: clipartsfree.net
Am scris pe mai multe bloguri în ultimii ani - trei la număr sunt. Spre toate s-au orientat vizitatori din diferite niște - direct legați de subiectele care-mi ocupau mintea în respectivele momente. Iar atunci când interesele mele s-au extins sau am renunțat la a mai scrie despre un anume subiect singura opțiune viabilă a fost crearea unui blog nou.

Nu aș fi dat dovadă de realism dacă mă apucam să-mi șochez cititorii interesați de ale apologeticii și filosofiei cu articole despre trading, programare și inteligență artificială. Mai mult sens nu ar fi avut nici să-i servesc pe cei interesați de temperatura politică actuală din țară cu subiecte pe care chiar eu le-aș fi respins aflându-mă în pielea lor.

Așa că am ajuns în sfârșit la acest blog. De data asta este vorba despre un blog de notițe, complet personal și nedestinat unei audiențe anume. Este public pentru că doresc ca unele informații/notițe să fie accesibile celor interesați de respectivele domenii. Printre ei se numără prieteni pe care nu e cu putință să-i văd în fiecare zi, dar fără îndoială că Google va face o treabă bună și va indexa unele postări având acces astfel și oameni cu totul necunoscuți mie.

La momentul scrierii articolului de față printre lucrurile care prezintă interes pentru mine se numără: programarea (limbaje de programare), electronic trading, inteligența artificială (cu precădere evolutionary computation), filosofia minții/creier/conștiență, parallel computing și online education.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pagini