marți, 6 noiembrie 2012

Imported: Învață Python cu Google – plus UDACITY din nou


Azi am dat „join” la câteva grupuri pe LinkedIn și așa am ajuns la o informație care ar putea fi prețioasă pentru unii. Pentru mine este.
Mă refer la Google Python Class. Pentru cei care nu știu ce e Python nu pot spune acum decât că este un limbaj de programare. Google și Class presupun că știe toată lumea ce înseamnă.
Am înțeles că este nevoie de ceva cunoștințe apriorice (să ai o experiență minimă cu un alt limbaj de programare) pentru a duce la bun sfârșit materialul.
Pentru cei care doresc totuși să învețe și nu au astfel de experiență le recomand un alt link care nu presupune decât voință: CS101Intro to Computer Science. Este vorba despre un curs de pe Udacity, iar despre Udacity am amintit de ceva vreme.
Cu ocazia asta amintesc și faptul că pe 25 iunie se vor deschide două noi clase: o clasă de statistică și una de logică și matematică.
  1. Introduction to Statistics: Making Decisions based on Data (ST101)
  2. Logic & Discrete Mathematics: Foundations of Computing (CS221)
Am amintit doar două dintre cursuri pentru că acestea prezintă un interes anume pentru mine și la care m-am înscris, sunt însă și altele care încep la aceeași dată. Cei care sunt interesați (și) de alte domenii vă rog să accesați acest link – poate găsiți un curs și vă hotărâți să-l urmați.
P. S. Procedura este simplă – dați click pe butonul Enroll, creați-vă cont și gata. Se obțin și certificate de absolvire a cursului (cred că are și calificativ) și există și oportunități să fiți contactați de angajatorii care colaborează cu Udacity. Am înțeles că un absolvent a reușit să ajungă chiar la Google prin intermediul Udacity.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pagini